Spletni marketing

Spletni marketing je tržna dejavnost, ki izkorišča spletni kanal za proučevanje trga in razvoj tržnih odnosov (promocija/oglaševanje, distribucija, prodaja, podpora strankam, itd.) z namenom boljšega izkoristka tržnih potencialov.

spletni marketing

Kako poteka oglaševanje na spletu prek agencije?

  • Pripravimo oglaševalsko strategijo.
  • Poskrbimo za promocijo vaših izdelkov, oziroma storitev.
  • Izdelamo kakovostno spletno stran.
  • Optimiziramo vašo spletno stran.
  • Svetujemo pri oglaševanju na spletu.

Aktivnosti spletnega marketinga se prično z idejo projekta, kateri sledi izdelava uporabne spletne strani in njena promocija. Spletni tržni kanal nudi prostorsko in časovno neomejenost navezovanja stikov s potencialnimi strankami.

Brez oglaševanja, bi spletno komunikacijsko pot omejili zgolj na naključne obiskovalce. Vendar morate biti previdni! Le pravilno zastavljena oglaševalska strategija in določitev promocijskih aktivnosti bosta prinesli prave rezultate.

Spletni marketing je poglavitna strateška aktivnost spletnega marketinga, katere cilj je vzbuditi maksimalno pozornost spletnih obiskovalcev.

spletno oglaševanje

Spletni marketing temelji na treh ključnih aktivnostih

  • Izdelavi kakovostne spletne strani, ki mora poleg primerne estetike in primerno zasnovane – zanimive vsebine, zagotoviti uporabniku prijazno uporabo
  • Optimizaciji spletne strani, ki naj omogoča prednostno razvrščanje vaše aktivnosti preko uporabe spletnih iskalnikov
  • Objavi spletnih pasic in druge oblike oglasnih sporočil na izbranih portalih, katerih cilj je usmerjanje spletnih uporabnikov, v okviru izbrane ciljne skupine, na vašo spletno stran.

Nedvomno je spletno oglaševanje eden izmed najhitrejših načinov kako pridobiti publiko na vašo novo postavljeno spletno stran. Obstaja ogromno različnih načinov spletnega oglaševanja in eden izmed najenostavnejših načinov kako jih lahko razdelimo je glede na akcijo potencialne stranke. Pri tovrstnem oglaševanju moramo paziti, da imamo verzijo mobilne spletne strani dejansko prilagojeno za mobilnike, v nasprotnem primeru lahko odbijemo potencialno stranko.

Cena na klik (angl. Cost per Click – CPC)

Gre za obliko pri kateri plačate za klik oglasa, katerega je vaša stranka videla na neki splet strani, iskalniku ali mobilni aplikaciji. CPC oglaševanje je najbolj razširjena oblika obračuna spletnega oglaševanja, saj plačamo le, ko potencialna stranka klikne na oglas in ne plačamo prikaza oglasa.

Cena na ogled (angl. Cost per View – CPV)

V veliki večini gre pri plačevanju s ceno na ogled mislimo na nek kratek video oglas bodisi na Googlovi mreži ali Facebook steni. Če govorimo o storitvi Google Ads gre to za video oglase, ki so objavljeni na Googlovi TrueView platformi.

Cena na tisoč prikazov (angl. Cost per Mille – CPM)

Že po imenu lahko rečemo, da gre za obliko plačila na tisoč prikazov nekega slikovnega oglasa. Cena na tisoč prikazov se predvsem uporablja pri znamčenju, kjer prvi cilj oglaševalske kampanje ni direktna prodaja. Prisotnost znamke na tržišču je odvisna od tega koliko končnih kupcev dejansko ve, da vaša znamka izdeluje neke izdelke. V primerjavi s ceno na klik, je cena na tisoč prikazov oz. dejanski prikaz mnogo cenejši, kot je klik na oglas v CPC oglaševanju.