Kako povečati prodajo na spletu in kaj to pomeni za poslovni načrt?

Vsaka podjetniška zgodba ima neke svoje posebnosti, a vendar lahko rečemo, da ključnega pomena igra poslovni načrt, katerega če nimamo se zna stvar zalomiti. Res je da ogromno podjetji uspe brez, da bi naredili poslovni načrt, a je tovrstno početje rizično za prihodnost podjetja.

poslovni načrt podjetja

Ideje za pospeševanje podjetništva v letu 2019

Prihod januarja prinaša s seboj strah o preteklem letu in razburljive obljube za prihodnje leto. To je idealen čas, da ugotovimo, kaj je bilo v preteklem letu v redu in kaj ne in tudi odlična priložnost, da preizkusimo nove stvari in spremembe v podjetju. Če ne veste kaj želite poskusiti v naslednji fazi vaše marketinške strategije, je tukaj nekaj idej s pomočjo boste lahko začeli.

Ideje za izboljšanje marketinga.

Imejte popust tudi zdaj, ne samo pred in med prazniki.

Med prazniki vsakdo kaj daje s popusti ali zastonj. Kar dajete, dajte na kreativen način. Ponudite nekaj fantastičnega tudi po praznikih, takrat ko so vaše stranke pripravljene za odvračanje pozornosti.

Posodobite svojo blagovno znamko

Če se stvari niso odvijale tako kot ste si vi to želeli in ste jih nekaj časa opravljali na enak način in z istimi prijemi, je morda čas da posodobite svojo blagovno znamko.

Posodobite svojo spletno stran

Enako kot z blagovno znamko, če se stvari ne odvijajo tako kot bi si vi to želeli, je morda čas da posodobite tudi svojo spletno stran.

Začnite s svežo marketinško strategijo

Ocenite kaj se dogaja in kje bi lahko vaše podjetje uveljavilo nekatere izboljšave. Primerjajte to na vaših obstoječih akcijah in začnite novo strategijo da bi spoznali dogajanje stvari.

Začnite z novimi Blog serijami

Vi ste začeli znova in tako so vsi ostali. Uporabite prednosti pisanja Blogov, zato ne zamujajte.

Poskusite z novimi mediji

Če še nikoli niste probali z videom, ali reklamnimi serijami ali preko spleta, je čas da razmislite tudi o tem.

Povečajte svoje omrežje

Če ste povezani samo z drugimi v vaši industriji ste aktivni samo na enem socialnem omrežju ali celo ne. Razširite svoje obstoječe omrežje in pridobite čim več iz vsake vaše minute.

Ponudite popust

Po napornih praznikih si želijo podjetja in stranke odmor. Zakaj jim nebi ponudili to kar si želijo?

Prepoznajte svoj cilj

Ustvarite si seznam vaših idealnih strank in jih kontaktirajte.

Začnite z mailing listo in marketingom

E-mail seznami so zlata mina. Ne pustite jih sedeti. Nekaj pazljivosti je potrebne zaradi GDPR uredbe, vendar kjer je volja, tam je moč.

Preverite ravnotežje v vaši strategiji marketinga

Socialni mediji, optimizacija spletnih strani, oglasi in druge oblike marketinga so pomembne za uspešen posel. Ali ravnotežje zadovolji potrebe vašega ciljnega občinstva?

Ocenite vaše ključne besede

Vsaka spletna stran mora imeti stranko, prodajalca in konkurenčne ključne besede poslovanja. Te besede se prav tako hitro spreminjajo. Ali uporabljate vse ključne besede, ki so potrebne?

Nadgradite svoj profil na socialnih medijih

Informacije zastarijo zato poskrbite, da bo faš profil vedno svež, zabaven in zanimiv.

Začnite z zabavno in vznemirljivo offline kampanjo.

Ni važno kako virtualen je vaš posel ima ključne učinke na resničen svet. Ne pozabite da je veni življenje!

Udeležujte se dogodkov

Srečanja v živo imajo posebno obliko učinka na poslovanje, ki jih srečanje preko interneta nikoli ne more zagotoviti. Pojdite tja in ga preizkusite.

Optimizirajte svojo vsebino.

Vsebina in informacije se vedno starajo. Posodobite jih in izboljšajte uporabniški vtis.

Pretvorba optimizacije

Namesto da zmeraj vlagate več denarja, naredite čim več s stvarmi ki jih že imate.

Odvrzite mrtve kanala

Čeprav se neizmerno trudimo imajo nekateri marketinški kanali preslab rezultat na naše poslovanje. Dajmo se znebiti tistih, ki niso vredni svojega časa.

Izboljšajte svoj posel

Tvegajte

Se nagibate proti novi marketinški ideji za vaš posel? Če boste čakali, dokler niste popolnoma pripravljeni, ne boste nikoli začeli. Najhitrejši način za testiranje povpraševanj tržišča po izdelku je najbolj primeren spletni marketing. Začnite!

Začnite novo poslovno dejavnost

Razširite svoje podjetje v novo smer ali poskusite nekaj povsem drugega. Če boste čakali, nikoli ne boste vedeli ali je to naslednja ideja za dober posel. Poslovni načrt mora biti fleksibilen, drugače boste propadli ali pa umrli od dolgčasa.

Cenite vaše prodajalce in zaposlene

Pojavite se s programom za nagrajevanje vaših zaposlenih. Izstopali boste in izboljšali moralo in lojalnost.

Odrežite izgubo

Če plačujete za različne storitve, ki zajemajo eno stvar in če obstajajo stvari, ki jih ne uporabljate se jih enostavno znebite.

Analizirajte vaš poslovni načrt

Če ste zamudili svoje cilje v tem letu je čas, da posodobite svoj poslovni načrt. Ne pozabite na mejnike!

Pomenite se s planerjem za financiranje

Ti fantje so briljantni. Oni bodo pogledali v vaš proračun, finance in prihranke ter vam pomagali, da dobite iz svojega premoženja čim več, tako boste prej dosegli vaše cilje.

Izboljšajte svoje ideje

Začnite z novim hobijem ali začnite znova z obstoječim

Stres lahko onemogoči dober posel. Čeprav je težko si vzemite čas in se sprostite z aktivnostmi, ki vas naredijo veseli in vam vlivajo dobro počutje.

Izobražujte se

Na voljo imamo veliko za se naučiti. Zakaj nebi začeli sedaj ko imam čas za to. Vaš posel bo zagotovo napredoval.

Pospešite svojo produktivnost

Ne zapravljajte svojega dragocenega časa in denarja. Posodobite svoje programe za avtomatizacijo operacij in procesov.

Ustvarite si cilje in mejnike

Vodenje ni vedno enostavno. Z ustvarjanjem svežih ciljev in mejnikov imate lahko nadzor nad stvarmi, ki postanejo težke, tako se boste lažje motivirali.

Smeh je dober za posel.

Uganite kolikokrat dnevno se nasmejite. Nato ga podvojite in počnite to vsakodnevno. Sreča je nalezljiva!

turbolentno poslovno okolje

Imate popoln vpogled v poslovanje vašega podjetja v tem trenutku?

Današnje poslovno okolje zahteva hitro odzivanje na priložnosti in nevarnosti ter prilagajanje novim razmeram, kar pomeni, da mora biti poslovni načrt fleksibilen. Zato je potrebno tudi v vašem podjetju – v vsakem trenutku – zagotoviti možnost dostopa do prave informacije za sprejemanje ustreznih poslovnih odločitev.
Poslovanje vašega podjetja je lahko učinkovito le toliko kolikor so učinkoviti procesi, metodologije in tehnološka platforma, ki jih uporabljate za nadzor, analizo in planiranje poslovanja. Turbolentno poslovno okolje zahteva preskok iz analiz v metrike in ključne indikatorje učinkovitosti (KPI), preusmerjanje iz preteklosti v sedanjost in prihodnost ter preskok iz standardnih analiz v rešitve za pomoč pri upravljanju poslovanja.

Sprejemate prave odločitve? Kaj pravi vaš poslovni načrt?

Sodobne rešitve poslovnega obveščanja vam zagotavljajo učinkovito povezovanje oseb z informacijami in posledično lažje, hitrejše in smotrnejše poslovne odločitve. Takojšen vpogled v ključne indikatorje učinkovitosti in primerjava le-teh s predhodno zastavljenimi cilji podjetja omogočajo, da se boste odzvali in ukrepali danes ali v planiranem času. Z informacijami, ki jih boste dali na voljo vsem zaposlenim boste dosegli podporo k sledenju strateško zastavljenih ciljev. Rešitve poslovnega obveščanja vam torej nudijo vse kar potrebujete za učinkovito poslovanje in donosne poslovne odločitve.

Poslovni pristopi prihodnosti

Svet, v katerem danes delujejo organizacije, je bistveno bolj nestanoviten, negotov in zapleten. V takšnih razmerah ni več dovolj, da organizacije oblikujejo prave strategije ali iščejo svoj skriti zaliv v sinjem oceanu. Vse pomembneje postaja, kako se v svojem celotnem poslovanju vedno znova ter vse hitreje odzivajo na nove spremembe poslovnega okolja in kako se v očeh kupcev razlikujejo od konkurentov. V nasprotnem primeru lahko izgubijo neprecenljiv vir priložnosti za okrepitev konkurenčne prednosti pred tistimi, ki bodo to storile. Za vsakega managerja bo čedalje bolj pomembno najti prave odgovore na vprašanje: »Kako mojo organizacijo pripraviti bolje kot so konkurenti na hitro prilagajanje vse hitrejšim spremembam v vse bolj kompleksnem zunanjem okolju.«

Kako oceniti napredek vašega poslovanja?

Če želite izvedeti kako nadzorovati proces vašega poslovanja, si preberite spodnje odstavke.

Imeti morate možnost panoramskega pogleda na vaše podjetje v smislu vašega trga in konkurence za pridobitev pomembnih detajlov iz mase informacij, ki jih imate na razpolago.

Ta priročnik je namenjen da vam pomaga ustvariti celovito strategijo za spremljanje vašega podjetja. Vaše podjetje raste in imate milijon skrbi, zato vam lahko ti nasveti stojijo ob strani tako v dobrih kot tudi v slabih časih.

Vzemite v roke svoj poslovni načrt

Poslovni načrti niso samo za novoustanovljena podjetja. Jedrnat, celovit poslovni načrt je predvidoma hrbtenica vaše stalne strategije in očitno tudi referenčna točka za prihodnje poglede.

Dober poslovni načrt bo vseboval časovni okvir za uresničitev vseh ključnih ciljev, določil glavne konkurente in zajel smiselno finančne cilje.

Vaš poslovni načrt ne sme samevati, ravno obratno, mora biti pregledan občasno in mora biti prilagojen za sprejemanje novih strategij, ki sledijo spremembam na trgu ob pojavu novih konkurentov ali napredku v tehnologiji.

Vzpostavite oprijemljive cilje

Za nekatere veje poslovanja je ločiti dobre od slabih rezultatov zahtevno delo. Ker pri nekaterih vejah pokazatelji nimajo oprijemljivih rezultatov, je pomembno, da se vzpostavijo ključni pokazatelji uspešnosti za vsak del poslovanja. Oceniti je potrebno napredek, tako da se razbije vsako funkcijo v podjetju v svoje temeljne potrebe.

Če želite to narediti, morate ugotoviti kaj vam merjenje uspešnosti na vseh teh področjih prinese. Na primer, če delate iz KAZALNIKOV USPEŠNOSTI POSLOVANJA na oddelku za račune boste morda merili, koliko časa je potrebnega za plačilo računov. Druga možnost je da za storitve za stranke nastavite cilj za čas, potreben za odgovor na vsako vprašanje. Za vsak uspešni poslovni načrt je značilno, da vzame v obzir kazalnike uspešnosti poslovanja.

Stephen Colarke, direktor skupine za stike v podjetju, ki zagotavlja komunikacijska orodja za šole in bolnišnice vključuje v merilnike kazalcev uspešnosti:

  • nove prodaje
  • izčrpavanje strank
  • stopnja zadržanosti
  • status obstoječih strank
  • povprečen čas dolgov
  • top 10 dolžnikov
  • rata prodajnih tečajev
  • povprečna poraba strank
  • bruto stopnja dobička
  • čisti dobiček

Obstaja več kombinacij merilnikov kazalcev uspešnosti.

Razmislite o prihodnosti tako kot tudi o preteklosti.

Kadarkoli so ogledate svoj napredek kot dejavnik v prihajajoči razvoj dogodkov, kot so verjetno prodaje in nakupov, spremembe na trgu in pojav novih konkurentov.

Raziskujte in vpletajte vse. Periodični sestanki dajo pregled nad poslom vsakomur.